4 Ekim 2011 Salı

Et Cetera: Gingerbread Man



Konu dışı postlar yapabileceğimi önceden söylemiştimJ  Bugün özellikle Amerika’da yılbaşı zamanı ile bütünleşen Gingerbread (Zencefil) kurabiyelerinden bahsetmek istiyorum. İnternette taze zencefil, toz zencefil, bal, pekmez vs. kullanılan bir sürü tarif var, onları mutlaka denemek istiyorum. Ancak şu an en kolayıma gelen Dr. Oetker’in geçen sene çıkardığı Yılbaşı Kurabiyesi. Yıl içinde bulamam diye stok yapmıştım, ama marketlerde ara ara görüyorum. Yapımı sıfırdan kurabiye yapımına göre oldukça kolay, her paketin içinden ayrı bir kalıp çıkıyor. Fotoğrafta görünen kalp figürü paketten çıktı, adam figürünü ise ayrıca Debenhams’tan almıştım. Üstündeki pasta şekerleri paketten çıkmıyor, ayrıca alıyorum.

Bu arada bu ürünün yurtdışındaki adı nedir diye bakarken karşıma Dr. Oetker Gingerbread House çıktıJ Biz adam yapıyoruz diye sevinirken koskoca ev, burada satışa çıkmaz mı acabaL ? Yurtdışına çıktığımda ilk iş marketlerde bunu arayacağımJ

 
Genelde kurabiye türevi şeylerde tat ile görüntü arasında bir ters orantı olur ama tadının da oldukça olumlu eleştiriler aldığını söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder