4 Eylül 2011 Pazar

Pembe ve Siyah / Pink and Black

İlk manikür postumu heyecanlı gibi blogu açtığım gün koymamak için saatin gece yarısını geçmesini bekledim:) İlk olarak açıklamalar gelsin:
1) Resimlerin kalitesizliğinin farkındayım. Şimdilik instagram'la adam etmeye çalışıyorum, en kısa zamanda bu konuya el atacağım.
2) Ojeleri düzgün süremediğimi daha önce belirtmiştim. Önemli olan fikri görmek diye düşünüyorum, ama bu konuda da kendimi geliştirme niyetindeyim.

Bu manikürde Flormar 382 ojeyi çift kat uyguladıktan sonra Konad siyah oje ile Konad m32 diskindeki deseni yatay olarak damgaladım. Üstüne de top coat olarak Mavala Superfix geçtim. Base coat kullanmadım çünkü 50 kat oje sürmekten fenalık geliyor. Baskı yaptığım uçların çok daha uzun süre sökülmediğini gördüm. Herhalde baskı ojeyi tırnağa iyice yapıştırıyor.


In English:

I waited till midnight to write my first manicure post to avoid looking like an enthusiast:) Let's start with the disclaimers:
1) I apologize for the bad quality of the pictures. I try to fix them with instagram right now, but I will look for a better solution ASAP.
2) I already mentioned that I am not very talented in putting nail polish on. I think it is important that you get the main idea. But I am intended to improve myself in this, as well.
I used Flormar nail polish 382 and stamped an image from plate m32 with Konad black nail polish. I used Mavala Superfix top coat. I didn't use a base coat because I am too impatient to wait for hundreds of layers to dry. I realized that stamped nail tips last much longer without chipping. The pressure locks the polish to the nail, I guess.

1 yorum:

  1. Öncelikle manikürlerin gerçeğini görmüş biri olarak fotoğraftakilerden çok daha güzel olduğunu söylemeliyim.desenler çok net çıkmış ve pembe ile siyah süper olmuşlar.yeni teknikler ve renkleri heyecanla bekliyoruz.
    Ps: ilk yorumu ben yaptım,artık geleceğe daha umutla bakıyorum.
    In english: You rock:)

    YanıtlaSil