13 Şubat 2012 Pazartesi

31 Day Nail Challenge – Day 4: Green Nails


Tırnaklarımı rahat rahat yeşile boyayayım diye hafta sonunu bekledim, ama renkten o kadar nefret ettim ki kurumasını bile beklemeden sildim. Flormar Nail Art’lar Konad yapılacak kadar kalın yapıda değil, tek başına sürünce de bu rengi (NA07 fosforlu yeşil) özellikle bu karakışta gözüme fazla cırtlak geldi.  Sürümü ve kuruması kolay bir oje.  Koyu yeşil, zümrüt rengi ojeleri seviyorum ancak onlar dışında sanıyorum bir daha yeşil oje almam. Garnier Kafeinli Göz Roll-on’unun konumuzla alakası yok, rengi uyuyor diye koydumJ Göz kremi sürmeye üşenenler için süper bir ürün bu arada.

In English:
I waited whole week to paint my nails green in comfort at the weekend, but I hated this color so much that I removed it without waiting to dry. Flormar Nail Art polishes are too thin to apply Konad, and painting whole nails with this color seemed too “neon” to me, especially in the middle of winter. This polish is easy yo apply and dry. I like the emerald colored polishes but i think I won’t buy any regular/neon green polish again. Garnier Eye Roll-on has nothing to do with it, just to show the harmony in colorJ Great product BTW, for those who are too lazy to use an eye cream.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder