1 Şubat 2012 Çarşamba

31 Day Nail Challenge – Day 2: Orange Nails

Turuncu ojemi bantlı manikürde kullanmış olduğum için bugün farklı bir oje göstermek adına Flormar Nail Art 03 (NA03) ojeyi kullanmak istedim. Bu ojeyi alırken çok daha kalın yapılı, Konad’la da kullanabileceğim şekilde hayal etmiştim ama sanırım bu serinin tamamı normal ojenin ince fırçalı hali (Golden Rose Nail Art serisinin Konad’a uygun olduğu söyleniyor ama kendim henüz denemediğim için yorum yapamıyorum). Fırça çok ince olduğundan tüm tırnağa sürmekte zorlanırım diye düşünmüştüm ama öyle olmadı. Taze olduğu için kolay sürüldü ve kolay kurudu. Ama opaklaşması için 4 kat sürmem gerekti.

In English:
Since I already used my regular orange polish on the tape manicure before, I tried Flormar Nail Art 03 (NA03) to show you a different polish. I imagined a much thicker texture which I can use for Konad but I guess this collection is nothing more than regular polish with a thinner brush (Golden Rose Nail Art collection is said to be suitable for Konad but I haven’t tried them yet). I thought I will have trouble with applying polish to the whole nail with the thin brush but it was not that difficult. The polish was fresh so it was easy to apply and dry. But I had to apply 4 coats to come up with an opaque finish.

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler. Yalnız challenge'ın talep ettiği renkler "işyerindekullanılabilemezrenkler" e doğru kaymaya başlayarak benim için gerçek bir challenge haline geldi:) Haftasonu sarı'yı yaptım, onun postunu yayınladıktan sonra yeşil için bir sonraki haftasonunu bekleyeceğim sanırsam:)
    Diğer çalışan ojeseverler bu konuyu nasıl çözüyor merak ediyorum?

    YanıtlaSil