30 Ocak 2012 Pazartesi

31 Day Nail Challenge – Day 1: Red Nails


31 Day Nail Challenge postlarını takip etmeyi çok seviyorum, ama özellikle ileriki aşamaları büyük ölçüde freehand nail art gerektirdiğinden ve bu konuda deneyimim olmadığından cesaret edememiştim. Yine de konunun hazır olmasının manikür çalışmasında insanı rahatlattığını fark ettiğimden ve beni geliştireceğini düşündüğümden başlamaya karar verdim. Her gün oje değiştiren bir insan değilim, dolayısıyla challenge’i tamamlamam 2 aydan fazla zaman alacak diye düşünüyorum.
İlk gün için Pastel 99 numaralı kırmızı ojeyi kullandım. Kırmızı oje sürmeyi özlemişim, açık renklerdeki 3-4 kat sürmeden opaklaşmama sorununu yaşamamak güzel. Kırmızı ojelerde genellikle fırça izi görünmesi sorununu yaşarım ama bu ojede onu da yaşamadım. Birçok blogda ilk challenge’ın ilk günlerinde de nail art yapıldığını gördüm ama sanırım ben ilk günler için sadelikten yana olacağım, bakalım ilerleyen günler ne gösterecekJ

In English:
I really enjoy reading 31 Day Nail Challenge posts, but I couldn’t dare starting one myself since some posts require some serious freehand nail art with which I am not very familiar with. Still I decided to give it a try, realizing having a  preset “theme” is a relief, and this challenge will be a change to improve my skills. I usually don’t change my polish daily, so I assume that it will take more than 2 months to complete this challenge.
For the first day, I used Pastell 99 in red. I noticed I missed the good old red on my nails, and it was also nice to have opaque color without applying 3-4 coats. I usually see annoying brush strokes with red, but I didn’t see any strokes with this polish. Many bloggers use nail art even on the first days of challenge, but I guess I will keep it simple for a while, but we’ll seeJ

2 yorum:

  1. :)) Denizcim seninkiler kadar mükemmel şeyler bekleme. Kendi çapımda ısınıyorum:)

    YanıtlaSil