10 Ocak 2012 Salı

Fimo

Sanıyorum şu ana kadarki en sinir bozucu manikür deneyimini fimolarla yaşadım. Başlangıçta her şey güzeldi, Born Pretty Store’dan aldığım sevimli şekillerle dolu 100’lü fimo paketini beraber gelen jiletle sucuk gibi keserken çok eğlendim, Claires’in limon sarısı ojesinin üstüne renksiz cilayla fimoları yapıştırırken de fazla zorluk yaşamadım. Ama fimoların tırnağımda bıraktığı pürüzlü histen hiç hoşlanmadım. Saçıma, elbiselerime takılıp durdular ve 24 saat içinde tamamına yakını gerilerinde kratere benzeyen çukurlar oluşmuş ojeler bırakarak düştü. Sanıyorum fimolarla güzel bir sonuç elde etmek için dikkat edilmesi gerekenler: 1. Fimoları çoook ince kesmek (özellikle yuvarlak fimolarla bu çok zor ama çok keserek tecrübe kazanabiliyorsunuz) 2. Takma tırnak yapıştırıcısı kullanmak (paketle beraber Japon yapıştırıcısı gelmişti, zarar verir diye kullanmadım) 3. Mümkünse fimolar tırnağınızda olduğu sürece ellerinizi kullanmamakJ
Tek resmi  tırnak etlerimdeki ojeyi temizlemeden çekmiş olduğum için Pixlr’da düzeltmeye çalıştım ama sanırım daha beter olduJ
In English:
This was probably the most frusturating manicure experience ever. At first things were nice, I had lots of fun slicing my cute Born Pretty Store (100 pack) fimos like sausages, and didn’t have a hard time placing them over yellow Claire’s polish with transparent topcoat. But I didn’t like the rough feeling of having “things” on my nails. They kept on sticking on my hair, clothes, and within 24 hours, most of them escaped my nails leaving huge polish craters. I guess to succeed with fimos, you should: 1. Slice fimos very, very thin (hard with round fimos but you can gain experience by practise) 2. Use false nails glue (the package came along with all purpose glue which I didn’t use) 3. Not use your nails the entire time if possibleJ
I made the only Picture before I cleaned up the sides, I tried to airbrush it on Pixlr but I guess I made it even worseJ

2 yorum:

  1. çok çok kalın kesmişsin orası kesin :)) aslında fimoları bu şekilde degilde kesili halde almak en mantıklısı çünkü bende senin gibi aynı hayata düştüm ve ecin bir köşesinde bekliyorlar öylece ama son aldıkladım dilimliydi incenik hem yapıştırması daha kolay hemde zahmetsiz :)) bu arada fimolarla gelen yapıştırıcıyı kullan zarar vermez korkma vede mutlaka manikür bitiminden sonra kalın bir kat parlatıcı sür inan faydasını göreceksin :) sevgilerimleee
    http://yelizimtrakesintiler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ojeperest, yorumun için çok teşekkürler. Ben de geçen hafta fimoları daha ince keserek bir manikür daha yaptım, bugün yayınladım bakalım beğenecek misin:) Cilayı kalın sürme önerini dikkate alacağım. Hazır almayı ben de düşündüm ama hazır fimolar çubuk olanlar kadar güzel ve çeşitli gelmedi bana. Sevgiler...

    YanıtlaSil